web analytics

Capcom вибачилася за технічні недопрацювання в Dragon’s Dogma 2

Безліч гравців із нетерпінням очікували на вихід Dragon’s Dogma 2, яка стараннями маркетологів із Capcom, стала однією з найочікуваніших ігор року. Проте, як тільки вони змогли доторкнутися до гри, їх просто переповнило обурення, що вилилось у шквал критики. Наразі гра має лише 39% позитивних відгуків у Steam.

Найбільше на враження вплинули погана оптимізація на ПК та просідання частоти кадрів і мікрофрізи, що спостерігаються навіть на топовому залізі. Та додаткову роль зіграла присутність мікротранзакцій, про які раніше не було повідомлено. Хоча гравці почали здогадуватися про щось таке за оголошеним складом Deluxe видання.

Гра жахливо оптимізована, навіть на мінімалках просадки до 40 фпс, не кажучи вже про мікротранзакції. до сраки такий шмат ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥, це востаннє, коли я в них щось купую

Такі агресивні мікротранзакції, особливо в однокористувацьких іграх, повинні бути клеймовані! Не залишаймося байдужими до подібних практик, тому що не встигнемо помітити, що доведеться платити не тільки за бустери, але й за те, щоб взагалі грати в гру! Давайте також не ігнорувати той факт, що Capcom приховувала цей магазин до моменту запуску навіть від рецензентів!

 

Насправді ж реакція гравців по меншій мірі дивна. Перелік можливих до купівлі за реальні гроші бустерів та опціональних покращувалок у Dragon’s Dogma 2 порівняно типовий для ігор компанії. Такий траплявся і в ремейку Resident Evil 4, і в уже доволі давній Yakuza 6: The Song of Life. Усі позиції переліку повністю опціональні та покликані спрощувати знайомство з грою тим, хто бажає прогресувати трохи скорше. Тому їх і не показували пресі під час дорелізного доступу, бо весь ігровий контент доступний й без того. Тільки от щоб отримати все це у гру треба грати. З незвичного можна виділити хіба необхідність заплатити за зміну зовнішності вашого персонажа, яку пояснюють умовностями реалізації тутешньої системи Пішаків, яка це все ускладнює.

Capcom досить швидко відреагувала на заявлену критику і вже виклала допис із вибаченням, де компанія обіцяє виправити критичні проблеми пов’язані зі збоями та підвисаннями, підтягнути оптимізацію і продуктивність. Просідання кадрів вони пов’язують із тим, що для кожного персонажа обчислюється вплив його фізичної присутності в окремих областях, тому коли протагоніста оточує багато інших модельок, навантаження на ЦП стрімко зростає. Ну, хоча б не сказали, що то комп’ютери у гравців занадто слабкі.

Також у майбутньому, гравці, які придбали Steam-версію Dragon’s Dogma 2, зможуть перезапустити гру і почати свою подорож спочатку. Змінювати чи прибирати мікротранзакції у їхніх планах немає.

Нагадуємо, як відгукнулися про гру критики, ви можете прочитати тут.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Capcom вірить в успіх Monster Hunter Wilds, яка має виправити слабкий фінансовий рік

monster hunter wilds

Розробники SAND розповіли про останні новини у грі

SAND / арт

Анонсовано безкоштовний мобільний спіноф Monster Hunter Outlanders

monster hunter outlanders

Сторінку ремейку Silent Hill 2 на Вікіпедії закрили через ображених фанатів

silent hill 2

Monster Hunter Wilds отримала дату релізу й високі системні вимоги

monster hunter wilds

CАРСОМ і Netflix показали перший трейлер аніме Devil May Cry

Devil May Cry

Неадекватна ціна, непомітні покращення — Що ґеймери кажуть про анонс PS5 Pro?

ps5 pro

Хідеакі Іцуно, ґеймдизайнер Devil May Cry і Dragon’s Dogma, покинув Capcom після 30 років роботи

хідекі іцуно